Deze campagne zet Brabant in de etalage als top kennis- en innovatieregio en richt zich op de doelgroep theoretisch opgeleiden, dit zijn hbo en wo-afstudeerders of net afgestudeerden in Brabant.
Ebusco
Om bij te dragen aan een schone en gezonde leefomgeving werken we #inBrabant aan duurzaam en schoon openbaar vervoer. De nieuwe elektrische bus van Ebusco, gemaakt met vliegtuigtechnologie, rijdt tot 575 km emissievrij en gaat zeker 15 jaar langer mee dan een dieselbus! Deze Brabantse innovatie kan duurzaam, emissievrij openbaar vervoer wereldwijd de standaard maken. De busbatterijen kunnen daarnaast worden ingezet als energieopslagplek. Lees meer >>
Video Ebusco
FujiFilm
Japans perfectionisme vindt Brabantse nuchterheid in de nieuwe Life Science Manufacturing fabriek van FUJIFILM. Waar er eerst nog volop fotorolletjes geproduceerd werden, worden er nu vooral celkweekmedia gemaakt die dienen als grondstoffen voor medicijnen. Bijvoorbeeld voor IVF, maar ook vaccins en andere medicijnen tegen kanker en zeldzame ziektes! Leer meer >>
Video FujiFilm
Team Hart (TU/E)
Iemand ‘verstaan’ als je doof of slechthorend bent door het dragen van een innovatieve mouw met trillingssensoren. Dit is het eerste wapenfeit van team HART van de TU/e. Taal wordt omgezet in klanken en die weer in trilpatronen op je huid. Leer deze triltaal en je kunt iedereen begrijpen, zelfs anderstaligen. Brabantse studenten willen de mensheid versterken door zintuigelijke beperkingen weg te nemen. Lees meer >>
Video team Hart